Dviejų kolonų ir kitų keltuvų istorija

27 Lie
Dviejų-kolonų-ir-kitų-keltuvų-istorija

Dviejų kolonų ir kitų keltuvų istorija

Auto keltuvų istorija 🧐

Dviejų kolonų keltuvas yra vienas iš pagrindinių įrengimų, reikalingų patogiam, greitam ir kokybiškam darbui autoservise. Žvelgiant į keltuvų istoriją, vienas svarbiausių išradimų – 1851 metais Ričardo Dudžeono (Richard Dudgeon) išrastas hidraulinis domkratas. Įdomu tai, kad hidrauliniam procesui buvo naudojamas ne tik vanduo, bet ir banginio taukai ir net viskis. Šis išradimas padėjo atsirasti tokiems keltuvams, kuriuos turime dabar.

Dvidešimto amžiaus pirmąjame dešimtmetyje, išaugus automobilių paklausai, atsirado kokybiško automobilių remonto poreikis. Automobiliai būdavo remontuojami iš duobių ar nuo mažų rampų, tačiau toks remontas turėjo daug minusų – brangus įrengimas, nepatogus darbas ar prastas apšvietimas. Viskas pasikeitė 1925 metais, kai Pyteris Lunatis (Peter Lunati), užpatentavo pirmąjį automobilinį keltuvą. P. Lunatį išradimui įkvėpė kirpėjo kėdė, kuri cilindro pagalba buvo labai lengvai reguliuojama aukštyn ir žemyn. Todėl pirmasis keltuvas turėjo vieną cilindrą ir rampą, visai kaip kėdė. Tokiam keltuvui reikėjo nemažo pasiruošimo ir išliadų, kadangi visa sistema buvo įkasama į žemę. Taip buvo iki 1976 metų, kada buvo užpatentuotas pirmasis dviejų kolonų keltuvas, kuris buvo tvirtinamas ant pagrindo. Hidraulinio keltuvo atsiradimas paskatino kitų svarbių įrengimų atsiradimą. 1989 metais buvo užptentuotas pirmasis hidraulinis žirklinis keltuvas, o 2000 metais buvo sukurtas hidraulinis keturių kolonų, atskirų platformų hidraulinis keltuvas.

 
Dviejų-kolonų-ir-kitų-keltuvų-istorija-1Dviejų-kolonų-ir-kitų-keltuvų-istorija-3Dviejų-kolonų-ir-kitų-keltuvų-istorija-4
Dviejų-kolonų-ir-kitų-keltuvų-istorija-2